Αυτό που εδώ και χρόνια δεν συνέβαινε στα Κρατικά αεροδρόμια από τις Ελληνικές Κυβερνήσεις, θα γίνει στα Ιδιωτικοποιημένα από τους Γερμανούς «κατακτητές»!

Από την αρχή που ξεκίνησε η συζήτηση περί Fraport, ως στήλη, είχαμε γράψει πως πρέπει να υπάρξει χρόνος, για να κρίνουμε και να οδηγηθούμε σε ασφαλή συμπεράσματα.
Επίσης, πάγια θέση μας είναι πως για να επιτύχει η Fraport επιχειρηματικά στο «Δασκαλογιάννης» το μέγιστο δυνατό κέρδος, δεν υπάρχει σκέψη - δυνατότητα για κάτι λιγότερο στους Γερμανούς, τότε νομοτελειακά ευνοημένη θα βγει συνολικά η Δυτική Κρήτη και η τοπική πραγματική της οικονομία και ειδικότερα τα Χανιά.
Στοιχείο πρώτο που αχνόδείχνει πως κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί:
Η περίφημη Ryan Air, τα χρόνια δραστηριοποίησης της στις γραμμές των Χανίων αλλά και γενικότερα εκείνων που ξεκινούν και καταλήγουν σε ελληνικά αεροδρόμια, το πάγιο αίτημα της, και δικαίως, ήταν η μείωση των τελών που κατέβαλε κατά τους χειμερινούς μήνες, προκειμένου να κρατά «ζωνταντές» τις γραμμές που εξυπηρετούσε.
Οι εκάστοτε ελληνικές κυβερνήσεις, όπως κατ’ επανάληψη κατήγγειλαν στο παρελθόν οι Ιρλανδοί, παρέπεμπαν στις… Καλένδες το αίτημα τους.«Δεν είμαστε φιλανθρωπική οργάνωση. Όταν τα τέλη αεροδρομίου έχουν αυξηθεί τόσο, πρέπει να το αφήσουμε. Απευθυνθήκαμε σε αρκετούς υπουργούς και ζητήσαμε να μειώσουν τα τέλη και εμείς θα μεταφέρουμε τον κόσμο. Δεν το έκαναν.» δήλωνε τον περασμένο Απρίλιο Εμπορικός Διευθυντής της Ryanair, Ντέιβιντ Ο’ Μπράιν (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ)!
Η Fraport Greece, τι λέει τώρα..; Προφανώς όχι γιατί οι Γερμανοί μας λυπήθηκαν ούτε διότι τους ξυπνήσαμε την ευαίσθητη πλευρά τους, δεν έχουν!
«Μείωση έως και 50% στα τέλη που πληρώνουν οι αεροπορικές εταιρίες στα 14 αεροδρόμια της κατά τη χειμερινή περίοδο». Αυτό δηλαδή που εδώ και χρόνια δεν συνέβαινε στα Κρατικά αεροδρόμια από τις Ελληνικές Κυβερνήσεις, θα γίνει στα Ιδιωτικοποιημένα από τους Γερμανούς «κατακτητές»!
Στοιχείο δεύτερο: Μια ακόμη εταιρία, η sky express ανακοίνωσε την έλευση της, στο αφιλόξενο «Δασκαλογιάννης», ξεκινώντας πτήσεις από και προς Αθήνα, από τον ερχόμενο Νοέμβριο. «Σπάει» δηλαδή το δυνατό μονοπώλειο της κραταιάς Aegean και πλέον επίσημα, ανοίγει ο (αεροδια)-δρόμος και για νέες αεροπορικές εταιρίες να δραστηριοποιηθούν στα Χανιά.
ΟΧΙ δεν τυφλωθήκαμε από τις παροχές των Γερμανών…
ΟΧΙ δεν βγάλαμε κανένα τελεσίδικο συμπέρασμα ούτε προς τη θετική αλλά ούτε και προς την αρνητική κατεύθυνση.
Επαναλαμβάνουμε χρείαζεται χρόνος να μεσολαβήσει για να οδηγηθούμε σε ποιοτικά συμπεράσματα και αποτελέσματα.
Και κάτι ακόμη εξίσου πολύ σημαντικό: Είναι βασικό ότι με κάποιο τρόπο, άνοιξε ο διάλογος μεταξύ των τοπικών φορέων και της διαχειρίστριας του αεροδρομίου εταιρίας. Είναι στρατηγικής σημασίας να βρίσκεσαι στο ίδιο τραπέζι με εκείνους που αποτελούν το ισχυρό μέρος μιας «σύμβασης» παρά να απουσιάζεις και να αφορίζεις από απόσταση ασφαλείας (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) & (ΕΔΩ).
Τα Χανιά έχουν χρέος να συντονιστούν και μέσω διαλόγου να διακδικήσουν αυτό που τους αναλογεί. Και αυτό που τους αναλογεί και μπορούν να το κατακτήσουν και ποσοτικά (άρα και οικονομικά) είναι πολύ, μα ανυπολόγιστα πολύ, ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ για την τοπική ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ οικονομία…
Φιλικά και Πάντα Καλοπροαίρετα
«Ο Κύριος Έπαρχος»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here