Το αίμα τριών νέων ανθρώπων «καίει» ακόμη στην άσφαλτο του ΒΟΑΚ, κι ενώ η κοινή γνώμη του νησιού αλλά και σε ολόκληρη την Ελλάδα ακόμη δεν έχει συνέλθει, αρχίζει επιτέλους να υπάρχει κινητικότητα, για έργα που θα αναβαθμίσουν την ασφάλεια, στον πιο επικίνδυνο οδικό άξονα της Ευρώπης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Cretalive , υπήρξε ενημέρωση από το γ.γ. του Υπουργείου Υποδομών Γ.Δέδε, προς το δήμαρχο Μαλεβιζίου Κώστα Μαμουλάκη, λίγες ημέρες πριν υπεγράφη η απόφαση για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στην Κρήτη, με παρεμβάσεις προϋπολογισμού 25 εκ. ευρώ.
Οι υπογραφές που «έπεσαν» στις 21 Δεκεμβρίου του 2017 συμπεριλαμβάνουν και το κονδύλι των 3,5 εκ. ευρώ για τους κόμβους Αγίας Πελαγίας και Λυγαριάς, για τους οποίους ο δήμος αλλά και η τοπική κοινωνία ασκούν έντονη πίεση το τελευταίο διάστημα.
Κι αφού το πρώτο βήμα έγινε, τώρα αρχίζουν … τα δύσκολα, καθώς ο δρόμος είναι μεν ανοιχτός για να δημοπρατηθει άμεσα το έργο, καθώς έχουν υπογράψει οι υπουργοί Χαρίτσης και Σπίρτζης, ωστόσο το μεγάλο ερώτημα έρχεται σε σχέση με τη δημοπράτηση. Ποιος θα δημοπρατήσει το έργο; Το υπουργείο πιέζει για να το αναλάβει το ίδιο τη δημοπράτηση, παραγκωνίζοντας τον ΟΑΚ, γεγονός που έχει ήδη προκαλέσει αντιδράσεις. Τόσο από τον Οργανισμό όσο και από το δήμο Μαλεβιζίου που θέλει το έργο να προχωρήσει χωρίς νέες γραφειοκρατίες.
Με πληροφορίες από το Cretalive