Ένας άτυπος… «Ψυχρός Πόλεμος» μαίνεται εδώ και λίγα χρόνια ανάμεσα στην Airbnb και την παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία.
Τα παραδοσιακά «μεγάλα ψάρια» του κλάδου ένιωθαν να απειλούνται από τη δυναμική άνοδο της πολλά υποσχόμενης startup, ενώ η Airbnb λάμβανε διαρκώς όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, δηλώνοντας ωστόσο πως δεν έχει καμία διάθεση να επιτεθεί στην… καθεστηκυία τάξη.
Οι καιροί, όμως, αλλάζουν ακολουθώντας τις ανάγκες που γεννιούνται κάθε φορά. Έτσι, παρατηρείται το φαινόμενο μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων να πειραματίζονται με τρόπους αξιοποίησης της διαδικασίας διαμοιρασμού κατοικίας (home-sharing), την οποία λάνσαρε και αξιοποίησε στο έπακρο η Airbnb.
Ο τρόπος λειτουργίας της Airbnb έχει περάσει πλέον και στα ξενοδοχεία, με όλο και περισσότερες αλυσίδες να φροντίζουν τα δωμάτιά τους να προσομοιάζουν σε υπνοδωμάτια κοινών σπιτιών.
Οι μεγάλες επιχειρήσεις μπαίνουν πολύ συχνά στη διαδικασία να αντιγράψουν μία τάση της μόδας. Αυτό συμβαίνει, συνήθως, όταν δεν μπορούν πια να την πολεμήσουν. Μένει να αποδειχθεί πόσο επιτυχημένο θα είναι το πείραμα της αντιγραφής της Airbnb.
Πηγή: Fortune