Η γνωστή δικαιολογία κάποιων επιχειρήσεων: «Το έχουμε παραγγείλει το POS»….

Έχει παραγίνει πια το ...κακό με ορισμένους ιδιοκτήτες καταστημάτων τόσο στα Χανιά όσο και στην Κρήτη.

Κανείς δεν ήθελε να μπούμε στη διαδικασία των capital controls και πολλοί από εμάς δυσκολεύονται ακόμα να χρησιμοποιήσουν την κάρτα τραπέζης για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.

Ωστόσο, αυτό αποτελεί μια πραγματικότητα που ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει και απαιτείται πλέον, να ενταχθούμε στις …νέες συνήθειες!

Ο περισσότερος κόσμος λοιπόν χρησιμοποιεί πλέον (και πολλοί εξ αυτών με άνεση) τις τραπεζικές κάρτες για την αγορά προϊόντων. Αυτό όμως δεν το ακολουθούν κάποιοι (αρκετοί δυστυχώς ακόμα) καταστηματάρχες (διαφόρων ειδών).

Πάει λοιπόν ο πελάτης «ανυποψίαστος» και χωρίς να κρατά μετρητά, να αγοράσει κάτι ή ακόμα χειρότερα να φάει (σε ταβέρνα, ψησταριά ή εστιατόριο) κάτι, αλλά με τη σιγουριά ότι θα πληρώσει με κάρτα. Πάει στο ταμείο και ο ιδιοκτήτης ή ο υπάλληλος του λέει το «κλασσικό» πλέον, «δεν έχουμε ακόμα POS, το έχουμε παραγγείλει και το περιμένουμε»… Αυτό βέβαια μπορεί να συμβαίνει και πάνω από ένα χρόνο!

Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης νιώθει απίστευτα εκτεθημένος! Σα να μην έχει λεφτά, ενώ έχει… Αναγκάζεται λοιπόν να ζητήσει και συγνώμη και να πει στους υπεύθυνους του καταστήματος ότι πρέπει να πάει στην τράπεζα να βγάλει λεφτά! Γιατί; Διότι ο καταστηματάρχης, ως όφειλε, δεν έχει βάλει στην επιχείρησή του, το τερματικό μηχάνημα, που έπρεπε, βάσει Νόμου να είχε ήδη βάλει!

Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις πελατών που (με το δίκιο τους) ανάβουν καυγά και δεν πληρώνουν, διότι τονίζουν στους καταστηματάρχες ότι έπρεπε να είχαν βάλει το μηχάνημα…

Προσωπικά μου έτυχε περίπτωση σε βιβλιοπωλείο των Χανίων να έχει τερματικό POS αλλά να αναφέρει στους πελάτες ότι «είναι χαλασμένο».. Αυτό βέβαια μπορεί να συνέβαινε για πολλές εβδομάδες ή και μήνες αλλά έτσι ο ιδιοκτήτης γλύτωνε τον όποιο έλεγχο.

Κύριοι καταστηματάρχες, όσοι βέβαια συντηρείτε αυτή την τακτική, ξέρουμε ότι δεν σας συμφέρει το POS διότι υπάρχει η προμήθεια της τράπεζας. Από την άλλη όμως ο πελάτης έχει πάντα δίκιο και εφόσον οι κρατικοί φορείς (και η Ευρωπαίοι ευρύτερα) μας έβαλαν σε αυτή τη διαδικασία χρήσης καρτών, πρέπει και εσείς να ακολουθήσετε αυτή τη «γραμμή» και να μην κοιτάτε μόνο την …πάρτι σας!

Ευτυχώς, το ξαναλέμε, λιγοστεύουν αυτές οι περιπτώσεις!

Και κλείνοντας να τονίσουμε και τις αντίθετες περιπτώσεις. Έχουμε δει σε καφετέριες, ταβέρνες, ακόμα και σε delivery, οι υπάλληλοι πηγαίνοντας το λογαριασμό να κουβαλούν μαζί τους το τερματικό POS, ωστε ο πελάτης να έχει την επιλογή πληρωμής είτε με μετρητά, είτε με POS…

Διότι, ως γνωστόν, «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο…».

Ο «ερχόμενος» - eparxies.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here